zimní radovánky + FOTO

14.03.2010 18:33

Jelikož byla tato zima senzačně bohdatá na sníh, náležitě jsem si to užívali. Basti sníh miluje, a tak jsme jej začali brát s sebou na běžky - byl nadšený už jen z toho, že jsme najednou taky rychlí a že s ním celou dobu běžíme. Brzy se naučil dávat pozor na ostatní běžkaře a hlavně si pořád hlídal paničku, která nejezdí tak rychle a tak se role otočily - Basti hlídal mě,abych se mu neztratila - vždycky někde sedl na stopu a vyhlížel mě, když mě pak uviděl, jen na mě štěkl, ať si pohnu a běžel zase za pánem. Mezitím se stihl několikrát vyválet ve sněhu - spíše se taky klouzal - a několikrát zapadl do hluboké závěje, ale nakonec se sám vyškrábal a běžel vesele dál. 

—————

Zpět


Fotogalerie: zimní radovánky

—————

—————

—————

—————

—————

—————

—————

—————

—————

—————

—————

—————

—————


Fotogalerie: ledové království na chatě

—————

—————

—————

—————

—————

—————

—————

—————